mardi 29 mars 2011

خواهرم را کشتند ، به برادرم تجاوز کردند و تو به ما می‌خندی

خواهرم را کشتند ، به برادرم در زندان تجاوز کردند ، خودم را زدند ، چون برای آزادی خودمان و همچنین تویی که نه چماق به دست داشتی و نه سبز بودی مبارزه میکردیم . تو در خیابان نبودی ، ولی‌ گهگاهی در بین فارسی‌ وان نگاهی‌ هم به تصاویر ما در بی‌‌بی‌سی مینداختی , نه ؟  و تو این روزها برای دیدن مسخره شدن من و برادر و خواهرم ، با آنان که باتوم و اسلحه داشتند در یک صف منتظر میمانی تا وجهی بپردازی و با خندیدن به مسخره شدن ما ساعتی‌ را خوش باشی‌ . ومن چه حس بدی دارم وقتیم میبینم هنوز هم دوستان من میخواهند این فیلم را تکثیر کنند که تو در صف منتظر نمانی و وجهی هم نپردازی بابت دیدن مسخره شدن ما

lundi 21 mars 2011

درود شازده ، احوالات هومایونی ؟


درود شازده ، احوالات هومایونی ؟ ردیفی‌ ؟
شنیدم فرمودین حاضرین با موسوی و کروبی همکاری کنید ، خیلی‌ هم خوب ، اصلا تکثر گرایی جنبش به کنار ، ما به وجود شما نیاز داریم . این روز‌ها هم که ماشالا فعالیت هومایونی رو تو شبکه‌های ماهوارهای افزایش دادین ، ما هر روز  ۲۳ ساعت و ۴۵ دقیقه تبلیغات ویاگرا و دارو ضدّ کچلی این شبکه‌ها رو تحمل می‌کنیم که همون یه ربع مصاحبه شما رو گوش کنیم . این روزا هم که معلوم نیست موسوی و کروبی کجا غیبشون زده ، احتمالا بلا نسبت شما پولارو برداشتند فرار کردند !
شاهزاده ، حقیقتش از معرفتت خیلی‌ خوشم میاد ، یعنی‌ انقدر مرام داری که عمراً باباتو ضایع نمیکنی‌ ، این دفعه هم اگه از شما  از ساواک و کشتار بابا پرسیدن بگو خوب کرد، بگو مگه جمهوری اسلامی شکنجه نمی‌کنه ، مگه نمیکشه ، مگه اینا دزدی نمیکنن ، ما هم همه اینارو کردیم ولی‌ کمتر, پس ما خیلی‌ خوبیم !
با مصاحبه‌هات خیلی‌ حال می‌کنم ، با اینکه خیلی‌ با سوادی ولی‌ یه جوری حرف میزنی‌ که این سلطنب طلبای لس آنجلس نشین که تمام افتخارشون این هست که تا حالا رای ندادند و اکثرا فارسی‌ رو فرگت کردن هم میفهمن چی‌ میگی‌ ، هر چی‌ میگی‌ رو هم حفظاً ، ماشالا از بس تو این ۳۳ سال یه چیز رو تکرار کردی !
شاهزاده ما رو ببکهش ، شما اونجا درین به خاطر ما ، به خاطر مفت خوردن و خوابیدن با پول ما یکی‌ یکی‌ افسردگی میگیرین و خودکشی‌ می‌کنین ، بعد ما اینجا خرید عید و خرید ۱۳ آبان و خرید ۱۸ تیر که میریم میگیم :
مرگ بر دیکتاتور  ...  چه شاه باشه چه دکتر
مرگ بر دیکتاتور ... چه پهلوی چه مذهبی‌
ولی‌ شازده خودمونیم، بچه تیزی هستیا ، تا دیدی رهبرای جنبش نیستن سریع جنبیدی ، راستی‌
شما ( جدا از پدر به عنوان رضا پهلوی فقط ) کلا چه کار سیاسی تو کارنمت داری ؟
یعنی‌ فقط چون پدر شاه بوده شما خوبی‌ ؟ !
شازده گرامی‌ ! ما اینجا تمام هزینه‌هایی‌ که داری برای جنبش میدی رو میبینیم ، هزینه‌های هنگفت ، اینایی که ازت انتقاد می‌کنن هیچکدومشون قیمت کروات دستشون نیست، ماشالا این روزا زیاد داری هزینه میکنی‌ ، سبز یشمی ،سبز سیدی ، سبز کمرنگ ...