mercredi 27 mars 2013

لطفا بیایید صحبت کنیم

شبکه های مجازی، فرصتی فوق العاده برای تبادل نظر و گفت گو بین طرز فکرهای مختلف هستند، شما بدون اینکه از روی قیافه، اسم و ... مورد قضاوت واقع بشین فقط نظرتون رو بیان میکنین، نظر مخالف رو میشنوین و نسبت به گروه های مختلف سیاسی "شناخت" پیدا میکنین.

پیشنهاد میکنم، بجای تهمت زدن، سانسور کردن و توهین کردن سعی کنیم باهم گفتگو کنیم.
فراموش نکنیم که فیسبوک، بالاترین و ...  صندوق رای نیستند.
خیلی ساده پیشنهاد میکنم به جای برخورد قهری، و استفاده از تنها قدرت "سانسور کردن" نظر مخالف خود را بیان کنید، و نظر مخالف را بدون توهین کردن بشنوید، اینگونه شخص سومی که این گفتگو را میبیند قضاوت خواهد کرد و تصمیم خواهد گرفت.

lundi 25 mars 2013



آخر و عاقبت شیطنت های جوانی رضا پهلوی 

 

 



mercredi 20 mars 2013

و سال ما این گونه تحویل شد در مقابل اوین ... / فخرالسادات محتشمی پور

و سال ما این گونه تحویل شد در مقابل اوین خوشبخت که یارما در آغوش گرفته سخت و رهایش نمی کند!
بچه ها مغمومند. مسعود نهار نخورده آمده هنگامه خانم، ملاقات حضوری دارد در اتاق ملاقات دو الف کمکش می کنم وسایلش را می برم داخل مأمور زندان می گوید: خانم شما کجا؟ می گویم بروم همسرجان را ببینم دیگر. می گوید: بفرمایید بیرون تا هماهنگ شود. ما می فرماییم بیرون قرآنمان را می خوانیم تا سال تحویل می شود سرباز دریچه را باز می کند نوید سال نو می دهد ما هم شیرینی و شکلات و عیدی می دهیم.
به همین سادگی
به همین تلخی
عیدت مبارک همسرجان، مهسا جان، ژیلا جان همه عزیزان دربند عیدتان مبارک باد. به مسعود می گویم: نگران مهسا نباش الان با دوستانش شادی می کند. فاطمه بغض می کند برای پدرش در انفرادی. باید یادمان بماند که هرکه در این بزم مقرب تر است اوضاعش همین است که هست دیگر...
راهمان را می کشیم می آییم پایین می رود دنبال زندگی که جاری است در هر حال...
امروزمان را مقابل اوین ثبت کردیم تا یادمان نرود تلخ کامی ها را فردا که بهار آمد...
فخرالسادات محتشمی پور
نوروز ۱۳۹۲