vendredi 15 avril 2011

دکتر بی‌ هستم ، اینجا شبه دیکتاتوری بالاترین ،‌ای لاو یو ، پی‌ ‌ام سی‌

دیروز مطلبی تحت عنوان " 

اینجا واژن مادر خامنه‌ای است ، من سید علی‌ گدا ، یا علی‌ ،ای‌ لاو یو ، پی‌ ‌ام سی‌
"
در بالاترین لینک کردم ، که بعد از  ۴ ساعت حدود ۹۰ رأی کسب کرد ، ولی‌ به دلیل نامعلومی حذف گردید . من هیچ اصراری بر بی‌ عیب بودن لینکم ندارم ، ولی‌ حذف بی‌ علت  ( اگر به لینک مربوطه مراجعه کنید می‌بینید نوشته : لینک به علت حذف شد !!!!!!! ) و همچنین برخورد سلیقه‌ای,و تبعیض آمیز و شخصی‌ در مورد حذف لینکها ، به طور مثال همین الان لینک بسیار جالبی‌ با عنوان " یا علی‌ گفتیم و واژن باز شد " جزو لینکهای برتر روز است ، و یا لینک‌هایی‌ که بالای ۱۲۰ منفی‌ دریافت میکنند و حذف نمیشوند ( من هم با حذف این لینکها مخالف هستم ) ، باعث سرخوردگی و دلسردی لینکگذارانی میشود که ساعت‌ها وقت خود را صرف بالاترین میکنند . و همچنین حذف لینک خود را بدون دریافت حتا یک خط توضیح توهین به خود و تمام کاربرانی که به آن لینک رأی داده بودند میدانم ، آیا کسی‌ که تصمیم به حذف لینک گرفته از تمامی آن افراد بیشتر میفهمیده و به قوانین آگاه بوده است ؟

با سپاس 

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire