dimanche 17 avril 2011

شوربختانه " جدایی‌ نادر از سیمین " برای دانلود بر روی برخی‌ سایت‌ها قرار گرفت / چشم امیدمان به فرهنگ جامعه است



امروز وقتی‌ در فروم‌ها می‌گشتم ، چشمم به لینک دانلود این فیلم افتاد ، کسانی‌ که دانلود کرده بودند ادعا میکردند کیفیت خوبی‌ ندارد .
هنوز افسوس زندگی‌ در میان مردمی که اخراجیها ۳ ، داستان مسخره شدن امثال ندا‌ها ، سهراب‌ها ، اشکان‌ها و هزاران ایرانی گمنام که به یک شکلی‌ هزینه دادند ، که بیش از فیلمی فروش کرده است  که دنیا آن را تحسین کرد ، از بین نرفته بود که به یاد مشکل دیرینه کشور یعنی‌ کپی رایت افتادم .
روزی که فریاد زدیم ، اخراجی‌های ۳ را نبینید ، گفتیم تحریم این فیلم یعنی‌ ندیدنش ، نه پول نپرداختن بابت آن . روز‌هایی‌ که برخی‌ سایت‌ها لینک دانلود اخراجیهای ۳ را به عنوان کاری میهن پرستانه با افتخار  میگذاشتند ، حسرت روز‌هایی‌ را میخوردم که " اخلاق " به قویترین شکل ممکن در رأس جنبش سبز بود ، وقتی‌ که عده‌ای گفتند : " چه کسی‌ گفت بود که اخراجی‌های ۳ تحریم است ؟ " ، از این ترسیدم که جنبش هم ناه خود آگاه اسیر آفت " دروغ " شود . زدم جاده خاکی ، شرمنده ، درد دلی‌ بود ! هدف از نگارش این متن برسی‌ راه‌های مقابله با پخش فیلم و سایت‌های پخش کننده است ، همان طور که خانم میلانی هم چند روز پیش از تهدید شدنشان به پخش فیلم صحبت کرده بودند ، بلایی که بر سر فیلم فوق العاده سنتوری آمد . ما کپی خریدیم ، وقتی‌ هم که  اصل فیلم آامد ...

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire